Her får du veiledning i hvordan du oppretter innlegg i DFØ-forum.
Logge inn
For å få tilgang til diskusjonsforumet, må autorisert bestiller i virksomheten sende inn bestillingskjema som er tilgjengelig i Kundesenter på nett.
Dere som har tilgang, kan logge inn her: Logg inn på DFØ Forum
Opprette nytt innlegg
Klikk på knappen Nytt emne øverst til høyre på siden.
Et nytt vindu åpnes hvor du kan skrive innlegget ditt. Legg inn tittel, kategori, stikkord og tekst som beskriver hva du lurer på eller hva du ønsker å dele av erfaring.
Du kan velge blant disse kategoriene:
- Regnskap generelt
- Budsjett og styring
- Innkjøp og faktura
- Regnskap og rapportering
- Generelt – for temaer som ikke passer inn i de andre kategoriene
- Tilbakemeldinger – dersom du har innspill til DFØ
Innlegget ditt blir synlig under kategorien du velger.
Legg gjerne til relevante stikkord for å gjøre innlegget lettere å finne for andre brukere. Når du er klar, klikker du på Opprett emne for å publisere innlegget.
Svare på innlegg
Hvis du ønsker å svare på et innlegg, enten opprettet av andre eller oppfølging på det du selv har lagt inn, gjør du det enten ved å svare på innlegget ved å trykke på Svar nede til høyre for innlegget.
Du får opp en boks hvor du skriver inn ditt svar og så trykker på Svar.
Eller du kan skrive et generelt svar i emnet ved å trykke på Svar under innlegget.